and im not going


/ collage by me /

Förut så läste jag att One direction, mitt favoritband, de 5 killarna jag älskar kommer komma till stockholm på måndag. Den 13:e februari. Why, why. Why. Väldigt synd med tanke på att jag knappt har pengar till att ta ett tåg till huvudstaden, även att det är skoldag efteråt, dessutom så är det mycket med NP och så har jag ett prov jag måste ha MVG i next week. Så. Jag gör nog som jag planerat från början: väntar till sommaren. För jag kommer förmodligen ha ett jobb och så är det ju lov! Jag är ganska säker på att dem kommer hit i sommar, med tanke på att de spelade in sitt förra album här, och så har dem ett nytt album på G. Finner inga ord över hur mycket dem betyder för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0