when you try your best but you don't succed





- lite bilder jag tog idag -

Dricker ett glas iskallt vatten just nu och tar det lugnt. Tog mig till skolan imorse ändå, hade inte lust att missa något nu när vi får sportlov imorgon osv. Efter skolan stack jag ner till bibblan och pluggade SO i 3,5 timme sedan hämtade pappa upp mig. Snällt av honom. Har alltså varit hemma sedans sju och har inte gjort så mycket. Har fortfarande en förkylning som vägrar gå över men jag lever. Haha, tydligen så blir man sjukare om man tränar. Väldigt smart att jag tränade 2 ggr igår. Haha. Nu ska jag stäng av datorn för orkar inte sitta här mer (haha, vilken chock) men jag är väldigt trött. Så jag ska läsa igenom allt om andra världkriget lite snabbt sen ska jag sova. Peace,peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0