yesterday's lunch




gårdagens lunch som jag lagade, lax och ris med en god sås. (Haha, dränker alltid i sås i min mat) det blev gott!



Måndag och jag har en hel ledig vecka framför mig. LYCKA. Gick upp vid tio imorse och hann kolla på ett greys anatomy avsnitt som gick på tv. Alltid lika bra. Annars har jag inte gjort så mycket faktiskt. Redigerat lite bilder och fotat lite emellanåt. Hehe. Hade tänkt ta en fotopromenad men jag drar nog till gymmet och tränar lite först. Sounds great. Får hoppas att det fortfarande är lika soligt när jag är hemma igen. Första gången solbrillorna åker på för i år, wuhu can't wait for the spring. SO LONG

Kommentarer
Postat av: E L I N F E L I C I A S

mums!

2012-02-20 @ 16:45:26
URL: http://elinfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0