and it hits you right in the face


- jag idag på väg hem från skolan -
Började min dag med att gå upp exakt den tid så min första lektion börjar. Bra? Inte direkt. Kom försent i torsdags, i fredags och i måndags. INTE likt mig. Har kollat på filmer som gått på Tv på sistone. Haha. Annars var skolan okej, jag kom hem för 2 timmar sen. Har verkligen inte gjort nått. Hade tänkt börja plugga biologin, men mamma var tvungen att ha laptopen eftersom hennes inte funkar.. tog ett tag. Hon blev precis klar så sätter igång nu. Later later later

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tack! hoppas den kommer så småningom då!!

2012-01-18 @ 18:33:19
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0