january the 12th




foto-jag

Fick nya sjalar från mina sisters som kom från london inatt. Cheers, jättesnygga. Skolan rullade på som vanligt idag. Alla snackar om gymnasiet och linjerna och så. Själv jag vet jag redan vilken skola jag vill gå på och vilken linje. Najs. Stack annars till gymmet och tränade i två timmar förut. Awesome. Har hunnit ta mig en dusch och så insåg jag att mina engeliska bok är i skolan, och jag har massvis med glosor tills imorrn. Hade tänkt plugga ikväll. Åhh. Ska sova nu. Fredag imorgon, u-n-d-e-r-b-a-r-t. G'night.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad ska du gå för linje då? :)

2012-01-14 @ 16:47:39
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0