14:27

otroligt glad tjej i mars. Kommer ihåg den här dagen så himla bra, hade en helt perfekt dag. :)
 
Eftersom det inte fungerar att ladda upp bilder, så kommer jag framöver ladda upp bilder jag redan bjudit på tills jag får min dator tillbaks. Otroligt tråkigt men bättre än inget. Älskar ju att blogga. Det var det. Annars då. Pappa väckte mig ovanligt tidigt imorse för att jag bad honom göra det igårkväll. Alla mina kläder var smutsiga så jag ville tvätta dem. Så jag har gjort det hela min förmiddag samt lite av eftermiddagen. Inte så kul men skönt att få det gjort! Mår annars inte så bra idag. Gick upp imorse med otroligt ont i halsen och så är jag helt hes. Har ingen ork att göra något så kommer troligtvis bara zappa mellan alla tv-kanaler, sitta här och bara ta det lugnt idag. Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon så att jag kan dra till gymmet! Back on track. Otroligt taggad efter att ha ätit inget annat än godis och läsk de fyra dagarna i stockholm.. (Bokstavligt talat.) Kommer säkert ångra det imorgon eftersom det kommer bli så jobbigt. We'll see..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0