but i finally learned to let it go

Bjuder på en bild som togs dagen innan avslutningen eftersom det fortfarande inte går att ladda upp bilder på blogg.se på denna dator.. Hoppas min gamla laptop blir fixad snart.
 
Mår jättebra idag och är på ett otroligt bra humör också. Har även träningsvärk i varenda muskel efter träningen igår, men det känns bara bra. Får se om jag drar idag. Har så mycket att göra... Iallafall. Imorgon drar jag till Stockholm för att dra på den islamiska-lägret i fyra dagar. Tusen andra muslimer från Sverige samlas där för att lyssna på föreläsningar och lära sig nytt. Ska dra med min familj och vi ska bo på en lägenhet istället för stället där alla sover tillsamans. Cheers! Det ska nog bli intressant, lärorikt och kul. Har varit på ett sånt här läger två gånger tidigare. Senast var i Sthlm för två år sedan och innan det var det i Göteborg 2007. Kommer ihåg att vi sista dagen stack till Liseberg. Sjukt kul! Nåväl. Ska ta och göra i ordning en god frukost nu. :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilka snygga solglasögon :)

2012-07-04 @ 20:26:40
URL: http://ipeterson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0