delicious dinner

 Middag jag gjorde till mig själv igårkväll. Helt eget recept. Pasta och fisk-sås. Sjukt gott! (dålig kvalité pga att jag ladda upp på fb..)
 
Sov så sjukt bra inatt. Städade mitt rum för några dagar sen och satte på nya lakan och så igårkväll = fräscht = en god natts sömn. Härligt! Gick iallafall upp vid tolv idag och har kollat på tv de senaste timmarna. Hehe. The vampire diaries, Ellen show, extreme home makeover och massa andra. Satte mig precis här. Dagens planer var ju att dra till gymmet men jag tror inte det lär bli av. Min hals gör fruktansvärt ont och jag måste snyta mig hela tiden idag med. Inte så kul om jag får säga det själv. Känns som om jag varit sjuk en hel del i sommar. Aja, inget jag kan hjälpa. Hoppas det går över snart. Hade strax tänkt gå och ta mig frisk luft genom att dra till affären för att köpa vaniljte. Sjukt längesen jag drack det! Gottt. Hoppas även vår dator kommer snart. Det har gått 2-3 veckor. Denhär datorn är hur otroligt seg som helst och så går det ju inte somsagt att ladda upp bilder som vanligt. Vilket gör att min uppdatering och inlägg suger. Jag vill ju ladda upp alla bilder jag tog i stockholm. Skynda, skynda! SEYAAA

Kommentarer
Postat av: felicia

Hallå där! Ja det är perfekt att tjäna lite extra pengar på att göra något man är bra på. Jag började få beställningar efter att jag lagt upp bilder på mina cupcakes här i bloggen och på facebook. Sen har mamma och pappa nämnt det på jobbet så där igenom har jag också fått många beställningar. Men ett tips är att nämna det i din blogg och lägg upp bilder som lockar folk att köpa ;) Hoppas det hjälpte lite! Kram

2012-07-12 @ 18:32:49
URL: http://feliciastolt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0