have to get started now

Gammal bild tagen i maj men ungefär såhär ser mitt rum ut just nu. Dock så är min säng är på andra sidan.. (intresssant.) Saknar datorn otroligt mycket också!! Förhoppningsvis får vi den snart..
 
 
Har de senaste timmarna hunnit kolla på massor med Tv och för en liten stund sedan tog jag mig ett bad. Hade bad salt hemma som jag använde så det blev bubbelbad. Luktade så himla gott och känner mig mycket fräschare än tidigare. Awesome. Mitt hår har torkat nu så ska nog kamma det och sedan sätta igång och städa mitt rum som jag sa att jag skulle göra för en tjugio minuter sen. Fastnade här framför datorn istället.. Men det är ju faktiskt sommarlov! Hehe. Annars bestämde jag mig för att skippa träningen idag. Tänkte faktiskt dra förut, men eftersom någon punkterade min cykel för några dagar sen går det inte. Har snott min syrras de senaste dagarna men hon stack till stan förut. Nåväl. Jag drar imorgon, har redan planerat det med en kompis! Okej, nu ska jag göra allt jag ska göra. Sen hade jag tänkt lära mig inställningarna til mina fina (AHH!!!) kamera och läsa Haryy potter. Lovin'life. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0