home home home

Jag bjuder på två favorit bilder som togs förra sommaren under min resa i Holland.. Har lagt upp dem flera gånger tidigare men jag gillar dem. :)
 
HEMMA. Klev inför ytterdörren för ca en timme sedan. Har hunnit sitta här och byta om till mina sov-kläder. Inget annat. Hehe. Nåväl. Jag har de fyra senaste dagarna varit i STOCKHOLM på det islamiska lägret. Dagen innan vi skulle åka var jag lite upprörd eftersom min storasyster ringde och sa att hon inte fick ledigt från sin chef. Tanken var ju att vi skulle dra till london innan ramadan som börjar 20:e. Så var lite ledsen över det. Samt så har jag i hela mitt liv varit en sån person som hatar att bo hos andra okända människor/platser eftersom jag är rädd för att det ska vara orent och så har jag ju även en jobbig eksem. Klarar bara att sova hos mina släktingar. NÅJA. Så när vi var påväg till stockholm för att vara där i fyra dagar var jag inte direkt taggad. Haha. Kom vid tolv och började lyssna på föreläsnignen som började då dirket. Gjorde så att jag tänkte: Ohh, detta blir kanske inte så dåligt trots allt. Sen så var fem bekanta tjejer från Linköping där. Kände inte dem så jättebra, men efter denna resa så har det förändrats helt. HADE SÅ SJUKT kul med dem. Dem är otroligt sociala så dem kunde gå fram till tjejer från danmark och leka att dem kunde danska. haha! (Muslimer över hela världens samlades i detta läger..) Sovde föresten i en lägenhet somsagt. Någon min pappa kände och det var faktiskt helt okej! Mår och mådde jättebra. Och sen i fredags så sa tjejerna att dem på lördagen skulle dra till gröna lund. Var först osäker pga av klädsel och vädret. Haha. men följde med dem ändå. Var i gröna lund hela dagen igår. Bör jag ens nämna hur sjukt kul vi hade. Vi och min syster. Har tagit över tre hundra bilder på min systemkamera de senaste dagarna (kan fortfarande inte komma över att den är min...) så kommer göra en part 1 och 2 med text och bilder. Har haft så sjukt kul, lärt mig otroligt mycket att det inte är sant, skrattat och lärt känna nya roliga människor. Nu ska jag fortsätta dricka Orangina och läsa alla mina favortbloggar samt kolla på twitter. Fyra dagar utan internet och tv. Hehe. Hade dock så sjukt kul att jag inte ens tänkte på det. Cheers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0