I'm the kick drum that gets your heart to beat

Skulle få gäster igårkväll så mamma gjorde middag sent på eftermiddagen. Hon bara slängde ihop något snabbt! Åt innan dem kom och åhh, vad gott det var. Ett gení är vad hon är...
 
Gick ut efter middagen förut med min lillasyster och var ute ett tag. Som vanligt hade vi basketbollen och hennes cykel så stack till basketplanen och hade kul. Själv cyklade jag runt i cirklar runt henne när hon skulle försöka göra mål och sa något som: Hon verkar ge upp.. Är hon stark eller svag, ska hon göra mål?! Haha, så sjukt kul. Inte helt fel att himlen var fin och solstrålar kom på våra ansikten. Sommar! Körde lite också, älska basket. Kom iallafall precis när Top Model började. Det är ju som sagt brittiska deltagare denna säsong tillsamans med de amerikanska. Så sjukt kul! Det tog precis slut och det var lika bra som vanligt! Rekommenderas. Nu ska jag iallafall lyssna på lite musik och ta det lugnt. Har ont i mitt högra ben efter jag sprang i gymmet tidigare idag. Körde i ett rätt så högt tempo då jag sprang. Får hoppas det går över. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0