its a beautiful day

Haha... jag tidigare idag. 
 
Sitter i min syrras lägnhet och chillaxar (nytt ord!) för tillfället. Ska tydligen senare in till stan för att bryta fastan där. Båda vill käka ute. För mig spelar det ingen roll. Hoppas bara där vi ska äta har gott om vatten och dricka. Hehe. Otroligt törstig idag. Annars då. Jättefint väder idag och jag är glad. Tog bussen ner till stan lite över 2 idag sen tog jag en lång promenad runt hela örebro staden by myself och fotograferade. Tycker vissa blev hyfsat bra. Satt sen på en bänk ett tag framför vattnet vid slottet och chillade bara. Somsagt: Fint väder! Imorgon ska iallafall pappa hämta upp oss efter 6 dagar i örebro. Har i stort sätt dessa dagar tagit det lugnt och gjort inget, fotat och ätit jättenajs mat på afuur. Dock inte så nyttiga saker. Haha. Åhh. Har inte tränat på ungefär 2 veckor. Jag hade tänkt ta en paus under ramadan för jag tänkte att jag inte kommer orka träna om jag inte får vatten. Men man kunde inte frysa gymkortet, (dvs, ta en paus i en månad) så istället för att låta det ruttna så ska jag försöka dra till gymmet och bara kolla om det blir jobbigt eller inte när jag kommer till Linköping. Behöver några stenhårda pass om jag ska vara ärlig. Nåväl. SEYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0