lights gone, days end

Foto-jag. Black'n white. Gillart.. ( Bilden suger eftersom jag laddade upp den på fb, och kopierade den sedan hit eftersom det somsagt... Inte fungerar att ladda upp bilder annars.. )
 
 
Har de senaste timmarna hunnit tvätta kläder, laga mat, ringt ett nummer mer än 10 gånger,  städat lite och så har jag suttit här och kollat på lite för många youtube-klipp. Men det är ju trots allt sommarlov. Blir så himla arg över det faktum att jag skulle ha fått mitt barnvaktnings-lön förra veckan. Min syster som även jobbade med samma grej, dock på ett annat ställe har redan fått sin lön. Ringde först ett nummer jag försökt ringa hela dagen och när de väl svarade så kunde kvinnan inte hjälpa mig. Tog några djupa andetag (haha) och bestämde mig sedan för att ringa Linköpings kommun eftersom dem är ju arbetsgivaren. Hon jag pratade med sa att jag skulle ringa imorgon vid åtta tiden. Jag hoppas verkligen alla mina pengar finns i mitt konto innan slutet av den här veckan annars... Haha. Har liksom i en månad ägnat varje fredagskväll till att vakta ungar som inte gillar mig. Sen lyssnade jag på lite bra musik och insåg att jag äger en grym systemkamera. Då kom mitt glada humör tillbaks igen. Cheers!

Kommentarer
Postat av: ☆ m a l i n .

Jättefin bild! Gillar svartvita foton ッ

2012-07-04 @ 22:50:56
URL: http://carlssonmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0