you had absolutely no idea

 
Brukade förut att hata, verkligen hata att borsta tänderna men sedans jag fixade ett hål så tycker jag att det är helt okej. haha.
Brukar alltid ta bort mattan som ligger i hallen och börjar sedan åka skateboard när jag är ensam hemma. Haha.
Skulle aldrig säga att jag har haft en bästa vän.
Lägger oftast märke till hur människan agerar och hur dem pratar med någon än hur dem ser ut. Struntar verkligen, fullständigt i utseende.
Hade förut jättemånga rädslor men nu är alla borta. Mina kompisar ville slå mig förra veckan när vi var i Gröna lund för att jag ville åka varenda en. Fritt fall var så himla bra.
Hockey är något jag aldrig kommer bli intresserad av att kolla på. Sjukt tråkigt.
Brukar alltid när jag ler på bilder, tänka på något som gör mig glad. Allt från Harry Potter till mitt rum. Hehe.
Kan inte klara av att låta någon säga till mig vad jag ska göra och hur jag ska göra det. Haha, tål det verkligen. Skulle tex aldrig aldrig aldrig bli något som modell tex. Verkar som att den branshen är väldigt jobbig.
Har aldrig i hela mitt liv försökt imponera på någon. Ogillar då när folk försöker imponera på mig ibland. Som tex... Åhh, jag gjorde 6 mål på matchen igår! Ehh.. okej! Thats awesome. Haha. men alltså..
Min familj tycker att jag är världens negativaste person. Haha, får faktiskt hålla med lite...
Är en HELT annan person om man jämför hur jag var förra sommaren. Har de senaste 13 månaderna blivit otroligt självsäker och mitt självförtroende är på topp. Är jättenöjd med mig själv och jag älskarr det. Cheersss.
Brukar alltid irritera någon i in familj när jag själv är irriterad. Haha, började skrika runt när jag slog mig för några dagar sen och haha.. Min syrra blev så himla irriterad. Finner det oerhört roligt så irritationen jag hade för fem minuter sen är bortblåst. Haha.
Tycker Gordon ramsay är en LEGEND. Alltså, den mannen. Ser upp till honom jättemycket. Kung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0