20 juni

taggad och glad igårkväll innan jag stack ner till gymmet..
 
Gick upp halv tolv idag och fick panik eftersom jag skulle befinna mig i gymmet kl tolv eftersom jag hade bokat mig på ett pass. Slängde på mig träningskläder, borstade tänderna sen cyklade jag ner till stan. Kom självklart i tid. Haha. Genomled 50 minuters dans som även innehöll jobbiga styrkeövningar sen avlutade jag själv med lite styrka. Gick även förbi mammas affär sen för att kolla läget. Snackade lite och chillade. Kom hem för ett tag sedan och har hunnit käka en stor sen frukost samt tagit en dusch. Ska sedan vid fyra hämta min lillasyster från dagis, sen halv fem ska jag träffa Siri och Ellinor i stan. Saknat dom! Jättefint väder är det också. Cheers! LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0