and for you i'd walk a thousand miles

glad tjej i slutet av maj. OTROLIGT hur tråkigt och trist det är för mig inte bjuda på nya bilder men snart så...
 
Gick upp vid tio imorse, vaknade först väldigt pigg fem på morgonen. Inte normalt någonstans då jag gick och la mig två morgonen. Så, bestämde mig för att sova några timmar till. Har inte gjort något särskilt denna dag... än. Snackade med någon kille på försäkringsbolaget ett tag förut. Han frågade massa med frågor om hur min laptop kunde ha gått sönder osv. Sjyst var han iallafall. Elgiganten ringde ju imorse och sa att vi hade tappat laptopen hårt på golvet, vilket inte hänt. Visst har den liksom varit på väg att slå på golvet men eftersom jag har världens snabbaste reflexer har det aldrig hänt. Hehe. Hoppas verkligen inte vi behöver betala något, vilket dem imorse sa att vi kanske måste göra. Då jäklar! Haha, skoja. Måste iallafall ner till ikano-huset en snabbis sen för att köpa en grej sen vet jag inte vad som händer... P E A C E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0