australias next top model



Jag i tisdags. :) Gillar hur himlen blir på dessa bilder. Dock blev andra lite dålig pga att jag stod nära och det var ljust osv. Men gillar det!


Gick upp 8:30 idag väldigt glad och pigg. Har sedans dess kollat på Australia's Next Top Model och satte precis på datorn. Sitter i köket just nu och chillar, mamma och lillasyster gick upp för en stund sedan så vi snackar lite om sommaren. Det ska bli så kul! Påtal om sommar, hur snabbt har juni gått. Redan 10 dagar! Sjukt. Tycker 2011 gick i en bra takt, vilket jag gillade eftersom jag då kunde siitta och längta till efterlängtade dagar. Men nu, bara 4 dagar kvar till avslutningen. Ber till gud att tiden går sakta nu. Hehe. Nåja. Ska nog gå av datorn nu och göra mig pannkakor och sen kolla lite till på ANTP och därefter dra till gymmet tror jag. Brukar oftast inte kolla på såna här modell-serier, men det är en tjej som är med och tävlar som är bra på att baka och som hela tiden bjuder kakor till de andra som tävlar. Dock så följer hon inte recept, utan hon lägger i extra socker och choklad men det blir ändå gott. Det hela leder till att de andra går upp i vikt, vilket är det hon vill. Hahaha. Kunde inte sluta skratta. Och tjejerna sitter och tackar för kakorna osv. Haha. Dock så märker domarna att vissa gått upp i vikt så dem klagar på dem hela tiden. Humor, haha. Later

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv: Tack finis! ja, den var riktigt god faktiskt! :)

2012-06-10 @ 17:18:02
URL: http://idaaacroonqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0