avslutning i mosken


glad glad glad tjej innan jag stack till mosken förut. :)

Kom precis hem från avslutningen i mosken. Först repeterade man snabbt lite av all koran man lärt sig med läraren framför alla och sen fikade vi och så. Därefter fick vi resultatet (99 %, oh yeaah) och sedan fick vi en present som innehöll 200 kr för min del. Troligtvis från våra föräldrar som förra året. Haha, gud vad mycket jag har fått denna månad. Fick även 100 spänn av pappa förut när han såg mina betyg. Det räcker nu va. Hehe. Längtar tills jag får min feta lön så jag kan köpa något väldigt fint åt mina föräldrar bara för att jag fått så otroligt mycket av dem denna månad. Får ju skuldkänslor om jag slösar mycket av deras pengar. Nåja. Min pappa är ju tillbaks till lkpg nu. Han har ju somsagt fått ett jobb i Norge och han är nu hemma denna helg sen ska han dra tillbaks på måndagen för att jobba. Inte säker när han kommer tillbaks till oss igen. Bästa pappa! Nåväl. Nu ska jag kolla på OTH som jag redan missat och chilla.  SEYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0