avslutningslunch
















bilder från idag


God mat och efterätt, mycket skratt och många tal bjöds det på avslutningslunchen idag. Det roligaste var nog när en lärare, mange började dansa (ler bara när jag tänker på det) till fest hos mange. Haha. Inte för att nämna när en av mina mentorer, Peo hade med sig en påse med olika grejer i, där varje grej som fanns i påsen påminde om någon i klassen. (Dock tog han inte alla i 9a.) Hahaha. Han tog ut en harry-potter film för min del, och när alla såg den så skrek dem mitt namn. Åhh, vilken lycka det var hela tiden. Kommer minnas denna dag väldigt länge. Åhh. Det känns så himla sorligt. Men jag antar att livet går vidare, kommer dock inte glömma mina lärare och alla klasskamrater jag träffat nästan varje dag i 3 år. Vissa av dem har blivit en del av mitt liv och jag hoppas verkligen jag håller kontakten med de flesta. Jag taggar sommaren och gymnasium väldigt väldigt väldigt mycket, men att jag gå ut igenom dörren som jag har gått igenom nästan varenda dag för sista gången som en elev idag (näst sista bilden) och att inte ha mina lärare längre (herregud, min so-lärare...) och att inte längre ha lektioner med vissa, är inte något jag taggar. Blandade känslor. Kärlek. Kärlek. Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0