but i know that i never want to settle down


Glad tjej i cubus provrum i fredags, haha.


Sitter i mitt rum just nu och lyssnar på The fray samtidigt som jag sjunger med lite. Finner inga ord över hur FANTASTISK det bandet är. Nåja. Tog precis ett bad efter träning på gymmet. Tror det var år sedans jag tog ett bad. Men vi har fått ett nytt, fint badkar så var tvungen och bada. Haha, känner mig så himla fräsch. Annars gick träningen bra. Bestämde för att cykla i en halvtimme, och sedan springa i högt temo/gå i en halvtimme. Sen avslutade jag allt med lite styrkeövningar. Mår så bra av att träna! Nåväl. Ska borsta mitt blöta hår som just nu droppar på min t-shirt och sedan käka lite mat. Gossip girl om en halvtimme som jag absolut inte tänker missa. Efter det hade jag tänkt måla det som är kvar i mitt rum... Dvs, om jag orkar. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0