danmark-holland


Glad tjej igår. Åhh, vad livet är bra. Betygen satta, bra kompisar, sommar snart och är jag är såå glad över allt.

Har den senaste timmen/timmarna chillat runt här hemma och lekt med min syster och hennes kompis, men mest har jag hjälpt till här hemma. Pappa har ju somsagt (har inte sagt det men okej.. haha) fått ett jobb i Norge! Kontraktet är i tre månader, vilket är typ till Augusti. Så när han är färdig där så hoppas han och vi att han hittar samma jobb här. Han ska jobba som lastbilschuafför. Han drar imorgon tror jag. Är så himla glad för hans skull, han kommr ju tjäna väldigt bra men det svider lite att jag inte kommer träffa honom varje dag. Men självklart kommer han besöka oss! Varenda helg tror jag det är. Han ska ha ett eget ställe där så mamma har storhandlat käk och köksmaterial och sen har alla hjälpt till. Satt och strök skjorta efter skjorta till honom. Haha. Men jag är glad för hans skull. Love you pops. Satte mig precis vid datorn, som jag har på knät medans jag sitter fastklistrad framför tv:n. Em har ju börjat! Danmark-Holland just nu. Hejar självklart på Holland. Dem har varit så himla nära på att göra mål flera gånger. 1-0 står det just nu till Danmark. Fingers crossed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0