ellen degenrees show



Tog mig en timma att steka ungefär 5 pannakakor. Aldrig förstått mig på varför det tar så långt tid, men gott är det iallafall! Käkade det precis och nu sitter jag och tittar på Ellen Degeneres show. Har alltid älskat hennes program. Ska senare när det tar slut sätta igång och laga lunch till alla eftersom mamma bad mig att göra det innan hon stack till jobbet. Pasta och köttfärssås blir det, inte direkt ansträngade. Sen måste jag städa mitt rum som på något sätt har blivit stökigt... igen. Hur lyckas jag. Sen ska jag försöka fördriva tiden på något sätt tills halv sju då jag sticker ner till gymmet. Många timmar kvar. Ska försöka att inte slösa min tid genom att sitta här. Peaceee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0