em



Två av mina favoritbilder med en ny cool redigering. Gillar det.



Ätit en god middag, käkat jordubbar och glass till efterrätt och chillat. Så kan man beskriva min kväll. Lite ledsen över att bästa Holland inte vann, men fasen vad bra dem var!! Just nu tittar jag på Portugal - Tyskland. Tyskarna gjorde mål för en liten stund sedan. Attans. De får bara inte vinna! Kom igen. Annars har jag hittat en bild som jag kanske sätter in som header. Rätt så somrig är den. Det är en av självporträttsbilderna jag tog i tisdags, så den är rätt så ny. Nåja. Ska fortsätta skrika mig hes till Portugal, sen ska jag nog sova. Hade tänkt dra till gymmet imorgon. Fårse. Jag längtar till sommren då det enda man kommer göra är att kolla på Em-matcherna varje dag! Åhh, summerfeelings. Nu: Stänga av datorn och be till gud att Portugal gör mål.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack så mycket! Jag blir lycklig bara av att titta på den! :)

2012-06-09 @ 23:34:14
Postat av: Felicia

/feliciastolt.blogg.se

2012-06-09 @ 23:34:47
URL: http://feliciastolt.blogg.se/
Postat av: Lina

Va gott :D

2012-06-09 @ 23:53:29
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0