Frankrike vs England




Och då tog precis matchen slut. Frankrike vs England och det blev 1-1. Väldigt bra jobbat av England, som jag hejade på. Gerrad var lite kunglig. Har kollat på matchen och försnacket hela kvällen, sen för en liten stund sedan fick jag ryck (som vanligt. haha) så sprang till willys och köpte dricka och en lite godis. Haha. Lite kul för i fredag sa jag att jag bara skulle äta skit-mat en gång i veckan, vilket jag gjorde då. TRE dagar går och jag känner bara lusten att ha något gott att käka medans jag kollar på matchen. Lets face it. Jag kommer aldrig bli nyttig. Haha. Kör istället på som jag alltid gjort: Träna så mycket som möjligt (mår ju jättebra av det och älskar att göra det)och käka vad jag vill. Hehe. Påtal om träning, kunde inte dra till gymmet idag eftersom alla mina träningskläder befinner sig i smutstvätten. Typiskt jag att slänga kläder där i och sedan inse att jag behöver dem. Haha. Synd att missa zumban men drar nog imorgon! Annars taggar jag andra matchen nu. Får se vad Sverige har att erbjuda. Så himla kul med EM!!


Kommentarer
Postat av: Liuzaa

åhh va gott!

2012-06-12 @ 11:23:12
URL: http://liuzaa.se
Postat av: camilla

mmm gott med goodis :D

2012-06-12 @ 22:47:22
URL: http://sexzita.blogg.se/?tmp=2523364

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0