how did we lost what we had

Två självporträttsbilder jag tog idag. Det var ett tag sedan jag fotade känns det som. Gillar dem iallafall!
 
Sitter och kollar på 90210 för tillfället och tar det lugnt. Kom hem för en liten stund sedan och jag har hunnit ta en dusch. Var med på ett dans-pass som var väldigt jobbigt men samtidigt kul. Tjejen som ledde det hela sa innan vi började att vi skulle vara halft döda innan passet slutade. Haha, jobbigt. Och jag behöver väl inte nämna hur mycket jag svettades. Avslutade sedan det hela med ett par jobbiga styrkeövningar. Påtal om annat, älskar vädret idag. Cyklade jättesakta på väg och från gymmet för att njuta. Haha. Amazing! Nu ska jag fortsätta kolla på lite tv. Seyaa
 
 

Kommentarer
Postat av: felicia

Åh tack!! Detsammaaaa!!! Jag har sökt sam/media :) tack så mycket! kram

2012-06-19 @ 21:09:37
URL: http://feliciamasalla.blogg.se
Postat av: Ida

Sv: Åh, tack finis! Glad jag blir! :)

2012-06-19 @ 23:52:16
URL: http://idaaacroonqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0