I won't rise until this battle's won



Kom hem från gymmet runt åtta. Tog sedan en dusch och jag har sedans dess kollat på 90210 som snart är slut. Det var så sjukt jobbigt idag, men även väldigt kul! Och det känns lika bra som vanligt efter en dusch. Var med på ett danspass. Det är mycket fotarbete och så kör vi fyra olika korta koreografier sen på slutet kör vi allt tillsamans. Har varit där två gånger tidigare, och det är samma koreografier varje gång så kan det bra. Sedan avslutade jag med en halvtimmes styrka. Kan nog inte beskriva hur svettig min t-shirt och även ansikte blev efteråt - men bra känns det. Älskar att träna! Nu ska jag iallafall be och senare sitta bänkad framför det sista DHW-avsnitet någonsin. Åhh vad sorligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0