inspiring quotes




från weheartit, collage av mig som vanligt.


Jag tror nog det inte finns något som slår bra citat. Oh god. Jag kan verkligen sitta och läsa en efter en och sedan inser jag att jag har suttit vid datorn alldeles för länge. Så himla inspirernade och motiverande. Finns nog inget bättre än när man har den där känslan om att ge upp och strunta i skolan för att man inte fått det betyg man ville ( för min del ibland då, haha.) DÅ brukar jag oftast läsa ett av mina bra citat och sedan blir allt genast bättre. L o v e. Läser oftast bara citat som inspirerar mig eller som motiverar mig. Dem är de bästa!! Gahh, älska. Jag måste skaffa några quotes på min vägg! Would be awesome. CHEERS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0