Its pretty cool





Min nyckelring råkade gå sönder så i tisdags när jag skulle till skolan slängde mamma ner min cykelnyckel jag glömt och gjorde så här. Hon tog en annan nyckelring sen ett armband som jag aldrig använder. Snyggt tycker jag!!


Alltså, det är sjukt hur glad jag är! Har världens bästa föräldrar och jag är bara så himla tacksam för allt jag har. Finns ju ingen annan att tacka förutom gud. Cheers. Kom iallafall hem sju förut. Tog en lång dusch sen flätade jag upp mina flätor. Får be mamma fläta det senare. Så sjukt fräscht! Jag bokade mig iallafall på ett "latin-mix-dan pass" Fast hon som ledde hela grejen var hon som leder zumba och så sa hon att det var zumba, så bokstavligt talat var det Zumba med en annan koreografi än den på måndagar. Så sjukt kul! Körde även jätte jobiga mag-övningar. Haha. Så en timme av det sen avslutade jag med en halvtimmes jobbig styrka. Känns bra. Bad iallafall nyss så ska nu dra mig mot köket och käka middag sen käka det framför Unga läkare som börjar strax. Well later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0