it's so clear to me now

 
Gick och la mig igårkväll helt sjuk. Mina allergier var igång värre än någonsin så jag smörjde in min kräm i hela ansiktet som vanligt gör när det min hy är irriterad. Vaknade idag och allt var över. Härligt. Dock så börjar jag bli förkyld men det är ingen big deal om man jämför när mina jobbiga alleriger är igång. Har kollat på lite bra TV och käkat god frukost hittils denna fredagen. Gick upp vid nio också. Haha, fattar inte varför jag går upp så tidigt. Just nu har jag iallafall en hårinpackning i jaa... mitt hår (haha) och jag ska strax tvätta ut det. Aldrig igen! Kliar lite för mycket. Haha. Det var min mamma som tvingade mig eftersom jag alltid ber henne fläta mitt hår då jag inte själv orkar kamma det varje dag. Haha. Lat. Syster kommer även från ö-bro idag för att stanna hos oss i helgen. Cheersss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0