Jusin drew bieber - believe


Hur glad blir man inte av bild två. Först en bild på där han brukade sitta och sjunga innan han blev känd sen en bild då han blev känd.

Är en väldigt stor twitter-nörd och de senaste månaderna har jag hört talats så mycket om Justin Biebers album BELIEVE. Flera kändisar har sagt att den är bra och även justin själv har sagt att han har slitit mycket med den. Fick en CHOCK igår när jag hitta albumet på spotify för jag trodde det var ett tag kvar! Har bara lyssnat på hans nya album sedans igårkväll. Jag finner helt seriöst inte ord. Spechless. SÅ bra är den! Väldigt imponerad och är så himla tomlös! Han har skrivit sina egna texter också. Inte allt kanske men mycket! Blir så himla inspirerad och grabben är ju verkligen grym. Hans röst!! Han får ju verkligen en att tro att ens drömmar kanske slår in. Believe! Dock är det ju några låtar jag inte gillar så mycket.. än. Haha. Believie är min absoluta favorit sen kommer be alright, beauty and a beat, (gillar dock inte när Nicki Minaj sjunger.. hehe) fall, Maria och thought of you! Mina favoriter. Så himla grym!! Kan inte sluta lyssna. Speciellt på Beauty and a beat, Believe och Thought of you. Så himla underbara. Finner inga ord! Så den är riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0