music style - the very best



Bilder - jag.

Tänkte bjuda på mina två playlists på spotify. The very best! Jag använder nog Spotify mest av alla sidor. Hehe. Nåja, den första och långa (hahaha) playlisten är min favorit. Där är det bara låtar som jag verkligen älskar, och det är bara mina favoritartiter där. Dvs.. the fray, one direction och ed sheeran. Ackkk vad jag älskar dem. LEGENDS. Och playlist två är lite blandat med låtar som jag gillar jättemycket. Dem kommer inte i närheten av playlist 1, but its actually pretty good..

DETFINNSINGETIHELAVÄRLDENSOMSLÅRDETTACHEERSCHEERSCHEERS
 <-- haha, namnet. Dock är det sant.
Its actually pretty good.. - Alla bra låtar tillsamns. Mixed up.

Kommentarer
Postat av: Majken

Alla använder Spotify, jag kör på WIMP vilket jag känner mig ganska ensam om:P

2012-06-02 @ 18:48:54
URL: http://majkenlinnea.blogg.se/
Postat av: Majken

sv: norska varianten av spotify som telenor har ett samarbete med:)

2012-06-05 @ 16:48:11
URL: http://majkenlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0