one week left





Två bilder från igår. Gillar faktiskt ph2 litee. Fotade iallafall massor, men har ännu inte hunnit redigera bilderna men några kanske kommer ikväll.

Kom hem från skolan för en liten stund sedan. Svider lite att jag måste dra till gymmet om cirka en timme då jag hellre är hemma och chillar. Nej, men det ska bli kul! Annars då. Hade en väldigt bra skoldag idag. Dock började morgonen inte så bra. Kände mig tröttare än jag någonsin känt förut så när alarmet ringde så somnade jag om, även fast min mamma väckte mig max 3 ggr. Haha, slutade med att jag kom 40 minuter föresent. Aj aj. Men vi spelade ändå bara spel på lektionen så jag tror inte det gjorde så mycket. Kommer verkligen sakna vissa lärare. En del har varit hur sjysta som helst. MEN JAG TAGGAR SOMMAR. Finner inga ord! Nu måste jag be och sedan ska jag dricka te innan träningen. Laterr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0