random fakta om mig



jag och lilasyster idag. Haha, kameran började tydligen fungera igen. Men man kan ju se hur dåliga bilderna blir. Synd. Sen är ju blogg.se kvalité heller inte den bästa... Nåja. Mycket kärlek till världens bästa lilsis iallafall.

Hatar att svara på hemtelefonen. Haha, brukar alltid när den ringer kasta det till någon eller när jag är ensam hemma.. ignorera den totalt. haha.
Mitt favoritnummer har alltid varit 7 bara för att en fotbolls-spelare jag gillade skarpt hade nr 7 på sin tröja.
Brukade när jag gick i fyran och femman alltid kvällen innan bestämma mig för vad jag skulle ha på mig dagen efter sen gick jag och la mig 9 varje vardag. Haha. Vad hände...
Förstod aldrig på 13:37 - elit förns några veckor sedan. Fattar inte varför alla gör en sån big deal utav det...
Tål inte när folk pekar fingret. Blir så himla äcklad. Kommer ihåg dock att jag gjorde det en gång i fyran för bevisa för mig själv att jag vågade. Haha. Usch varför.. Ne, men jag hatar verkligen det.. Speciellt på bilder!!
Blivit otroligt fotbolls intresserad igen sedans champions leauge. Så himla kul!
Gillar inte när jag hittat något jag gillar och sedan ser någon annan prata/skriva om hur mycket dem gillar det.
Föddes i Åtvidaberg, flyttade till Katerinaholm sedan till England och har de sex senaste åren bott här i Linköping. Haha, flyttat mycket..
Ska läsa om alla harry potter böcker snart och jag vill bara spricka av glädje!! Åhh, vad kul det ska bli!
Min mamma brukar komma in i mitt rum ca 5 gånger under varje EM-match sedans det började bara för hota mig med att hon kommer stänga av min tv för att kag antagligen skriker, skrattar eller applåderar för högt. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0