sen avslutningspresent

 
Fick detta av min syster igår och hon sa att det var från henne och min äldsta brosa. En sen avslutningspresent för att jag kämpat så mycket och att enligt dem, märks det på mina betyg som dem tycker är jättebra. Haha.  Blev så himlaa chockad, för jag ville inte ha något av dem. Ingen aning om hur många gånger jag sagt tack till min syrra och jag måste även göra det till min bror sen! Haha. 900 spänn för de nio åren i grundskolan och ett biokort som jag nyss såg var laddat med 200 spänn. Pengarna kommer antagligen gå åt en systemkamera och London. Åhh, tack så himla mycket! Är så stolt över dem båda som har jättebra jobb och som tjänar jättebra. Haha, dem är typ en förebild för mig eftersom dem är så framgångsrika. Nåväl.. tack tack tack. Så SJUKT glad och tacksam. Så snälla syskon som stöttat mig som in i helvete under grundskolan, speciellt nian. Much love. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0