sista avslutningen i grundskolan


Glad tjej imorse


Sista avslutningen i grundskolan: check. Jobbigt och kul på samma gång. Blev så himla rörd när Andrea och Emelie sjöng. Talang på hög nivå. Herregud. Frågar man själv om det är ens okej att vara så bra. Vår rektor höll även ett tal och så tog vi emot våra betyg. Därefter gick alla ut, knäppte lite kort och sa hejdå. Jag och några till stannade i ungefär en halvtimme till, när alla gått hem. Snackade mer och tog lite kort. Jag kommer sakna många utav de jag gick ut grundskolan med idag. Omgivningen är verkligen det enda jag kommer sakna. Sen vet jag inte vad jag ska göra när jag längre inte har min idrotts-lärare, Peo och min so-lärare Robert. Måste nog vara världens BÄSTA lärare jag någonsin haft. Blev så himla känslosam förut när jag skulle gå hem och jag gick förbi Rydskogen. Det är där vi har haft utomhus-idrott med Peo i tre år. Och nu kommer jag aldrig ha det. Åhh. Kan inte fatta det. Jag kommer längre inte cykla till Tornhagen längre. Nu kommer jag ta en helt annan väg. Det är jobbigt. Haft en väldigt bra tid under högstadiet och jag kommer aldrig aldrig någonsin glömma det. Jag hoppas verkligen jag håller kontakt med vissa människor i sommar och även senare i gymnasium. Later

Kommentarer
Postat av: Mariam the boss

Älskar din klänning!!!

2012-06-14 @ 17:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0