sista dagen av juni

Tog en bild på världens bästa pappa idag.. much love. Föresten.. Haha, det går inte att ladda upp bilder på själva blogg.se, men det går att ladda upp på twitter tex och sedan måste jag kopiera bilden därifrån. Bilden blir även tusen gånger dåligare...  Irriterande = CHECK. haha.
 
Ville skriva ett inlägg i eftermiddags men det gick inte att ladda upp bilder så gav upp efter många försök. Vet inte om det är något fel med själva datorn eller med blogg.se som gör så att det inte går att ladda upp bilder jag tagit. Nåväl. Stack till Ikano-huset tidigare idag för att först köpa en USB-kabel från Siba. Trodde det skulle kosta 200 spänn men kostade 70 kr. Haha, vilken lättnad! Hade även orken att dra till min favoritaffär, cubus för att kolla läget. Fick med mig en jättefin väska samt ett par strumpor. Cheers. Sen när jag väl kom hem kollade jag på två bra avsnitt av Masterchef USA. Redan sett de två säsongerna men lika bra ändå. Man kan ju inte göra något annat än att älska Gordon Ramsay! Klockren. Sen har jag umgåtts mycket med familjen, knäppt tusen bilder och så var jag även ute med min syrra förut. Mamma bad oss handla så för att göra det hela roligare tog vi en liten omväg till affären så att jag kunde fota henne. Åt middag för en stund sedan (burgare, gottt.) Och nu sitter jag här och tar det lugnt samtidigt som jag redigerar dagens bilder. Haft en väldigt bra dag idag... LATERLATERR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0