skolavslutning 2012 - it all ends here

























Bilder från skolavslutning 2012.

Jag kommer nog aldrig glömma den här avslutningen. Tror nog heller inte jag gör det efterom det var ju min sista avslutning i grundskolan. Efter 9 långa år så kommer jag efter sommaren börja gymnasium! Det låter helt SJUKT. Kommer ihåg när jag i trean förhörde min äldsta syrra på en grej och tänkte: Shit jag kommer dö i gymnasium. Haha, var ju liten men fårse. Nåja. Dagen var väldigt känslosam. Trodde aldrig jag skulle gråta, men när jag och ett par tjejer gav blommor till vår favoritlärare och jag gav honom en kram kunde jag inte hålla tårarna inne. Och sen när han sa: Bäst för er att hälsa på! Åhh, vad jag kommer sakna honom. Robert. <3 De flesta grät. Och herregud vad det var blandade känslor. Liksom, jag kunde ha torkat tårarna och sedan kommer någon gråtandes till mig för att ge mig en kram, och då blev det ju bara mer tårar. Sen när jag sa hejdå till mina mentorer och lärare. Åhh. Jag kan bara inte fatta att det är över nu. Jag har träffat så många fina vänner som jag defintivt kommer skapa många minnen med i sommar. Men ändå, känns det rätt så sjukt att jag inte kommer ha lektioner med dessa människor som jag hälsat på varje dag. Nej, utan om två månader är det en helt ny skola som gäller med nytt folk. Det låter sinnesjukt. För 6 månader sen ville jag bara lämna Tornhagen för all drama och vissa personer. Men alla underbara människor man lärt känna, skulle jag gärna vilja stanna kvar. Men det har varit tre fina, korta år med fina människor. Jag kommer sakna alla så himla mycket men ändå så uppskattar jag 2 månaders ledighet (haha) Tack för allt både min klass 9A och underbara 9B. Kommer inte glömma något. Nu väntas troligtvis två bra månader innan gymnasium. Summer 2012 - we're ready!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0