skolavslutningsklänning - check.


bilder från google och weheartit, collage av mig. Klänning för avslutningen - fixaat.

Hade ju somsagt tänkt beställa en långklänning från nätet. Sen i lördags sa mamma att hon skulle hämta några klänningar (hennes kompis säljer kläder osv...)som jag kunde ta en titt på och se om jag gillade dem, om jag gjorde det kunde jag köpa en till avslutningen. Hittade den mest perfekta. Så himla fin. Lång maxiklänning med olika färger. Helt helt helt kär! Blev så sjukt glad. Tror heller inte att någon annan kommer ha den, eftersom min mammas kompis beställt den från ett helt annat land. Sååå sjukt glad! Kommer visas nästa vecka, på avslutningen. Nu: mot gymmet för ett danspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0