sommarlov



Tog dessa bilder förut helt randomt och jag gillar dem. Tänkte visa hela avslutnings-klädseln senare.. :)


Sommarlov! Sommarlov! Sommarlov! Jag var tvungen och skriva det tre gånger för första gången jag skrev det trodde jag inte på det. Kan inte fatta det. Nåja. Släpade med mig min syster förut till mataffären för jag tänkte först köpa en ben&jerry bara för att jag gått ut nian och sedan en pizza. Och vad säger hon: Men jag kan laga min fisk-rätt hemma (älskar den fiskrätten) så kan du börja köpa en b&j. Resultat -  Jag köper en ben och jerry, en burk vanlij yoghurt som gick åt smoothie förut och en godispåse. När jag väl köpte det tänkte jag: Men du slutar nian idag, lyxa lite. Vilket jag fortfarnade tänker på. Men sen förut insåg jag hur mycket pengar jag har fått av mina föräldrar denna månad så började skuldkänslor komma. Kanske har de betalat mycket för att jag gick ut nian idag, men ändå! Klänningen, kavajen, converse (som jag ska betala tillbaks dock) och så la mamma 200 kr i mitt konto förra veckan som är slut, 100 kr till mat idag och nyss när jag kom hem låg en present på mitt skrivbord. (TACK SÅ MYCKET) Är så glad, men detta är ju oacceptabelt! Haha. (Undrar ibland om det är något fel på mig..) Men åhh. Det är så mycket! Inget jag kan göra nu eftersom jag är p a n k, men när jag får min lön om två veckor så ska jag skämma bort mina föräldrar big time. Ska betala tillbaks skorna och 300 kronorna genom att köpa något väldigt fint till dem. Det blir 500 var till dom så längtar tills jag kan köpa något väldigt  fint till världens bästa föräldrar. Åhh, har så mycket skuldkänslor nu för att jag fått så mycket denna månad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0