summer trip - london


källa: weheartit och collage av mig.

Har ju skrivit det lite om i bloggen men inte så mycket. Nåja. I sommar ska jag och min äldsta syster dra till London. Har snackat om att vi ska dra sedans Februari och det kommer bli av någon gång i Juli! Vill bara dö av lycka. Haha. Kommer vara där i drygt 4-5-6 dagar eller något pga av hennes jobb. Och vi kommer troligtvis bo på hotell även fast vi har släktingar där. Har alltid när jag varit i London bott hos min faster, hon har ett sjukt stort hus men eftersom hon är på resa så går det ju inte. Sen har vi min mammas syster, men hon har typ två spädbarn tror jag och hennes hus är tydligen inte så stor. Min syrra var ju där i Januari så hon vet. Nåväl. Tror inget slår än att vara i världens bästa stad i några dagar som kommr bestå av att se coola byggnader, fotografering och en massa mer! Ska övertala min syster att vi ska dra till stället där Harry potter filmerna spelades in, samt tågstationen Kings cross. Åhh, vilken lycka! Detta kommer utan tvekan vara ett av sommarens största höjdpunkten om inte den största. NU: One tree hill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0