ten facts


Meet the real me.

Har de senaste gånger jag cyklat varit påväg att köra på fåglar. Haha, dem kommer från ingenstans!!
Kommer sakna min skola lite, men tycker att det ska bli jättekul med gymnasium och sommarlov. Men även fast jag har längtat att lämna skolan så tycker jag att det ska bli sorligt att inte träffa vissa varje dag och även mina favoritlärare. Åhh, kommer sakna min so-lärare jättemycket.
Förknippar nästan allt jag gör med harry potter. Verkligen allt. Köpte en uggla ring igår och kallar den för Hedwig.
London är staden jag ser mig själv bo i för ett år om några år. Världens bästa stad!!
Är oftast blyg när jag möter nya människor, men sen efter en stund är jag social.
Hatade förut att fråga om hjälp till personal på affärer och så. Men de senaste månaderna så är det inte så längre. Som igår tex, skulle fråga en kille om de hade storlek 7 på converse och jag ba: Tjaaa! Hur är det. Undrar om ni har storlek 7. haha.
Lyssnar aldrig på rappare. Haha, går bara inte.
Mina föräldrar betyder verkligen allt för mig.
Har slutat fråga folk om de vill träffas på fritiden eftersom de aldrig hör av sig.
Oftast när folk ska dra ett skämt och det inte är ett dugg kul så brukar jag kolla på hur de andra omkring mig reagerar, och sedan skratta högt till dem istället eftersom dem tänker "Vad gör hon nu.." Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0