there's nothing i can do about it - cheers


Struntar fullständigt i vad jag får för betyg nu. Tänkte på de senaste minuterna att jag har gjort mitt bästa coh jag har gett allt, om och om igen. Jag kan inte göra något mer, kan jag. Så istället för att vara nedstämd som jag var igår när jag satt i mitt rum och kallade mig en förlorare (haha, fasen vad jag ger höga krav på mig själv) och som jag har varit idag är jag istället LYCKLIG för att jag kämpade på och aldrig gav upp. Visst suger det att jag inte får många mvg:n och istället vg:n men då får det bli så. Lycklig ändå. I never gave up. Jag får s o m m a r l o v om TRETTON dagar. Det, mina damer och herrar är pure happines. Cheers.


P.s - mitt 700 inlägg!!


Kommentarer
Postat av: Mariam the boss

Du är bäst Fardus. Hur många MVG:n du har säger ingenting om hur bra du egentligen är. Vi som är runt omkring dig ser hur hårt du jobbar. Andra kanske inte gör det (lärarna), men fuck it! Det kommer komma någon lärare eller vad det nu än är som kommer att se hur hårt du jobbar. Det är enkelt; Doubt me, then watch me.

"Try not to stress too much because everything that happens was meant to happen and with every difficulty comes ease - that’s a promise Allah made to us."

2012-06-01 @ 20:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0