trasig

Hade en jättebra kväll i lördags som bestod av massor med god mat och trevligheter. Åt så mycket gott. Dock matkoma efteråt. Haha. Sedan på kvällen när jag hade tänkt sitta vid datorn en stund ser jag en fet spricka på dataskärmen. Ingen aning om hur det gick till, då jag varken tappade den eller gjorde så att vatten kommit i närheten.. Helt absurt. Mamma lämnade in den idag och som tur var behövde vi inte betala något eftersom försäkringen täckte kostnaden. Cheers! Har iallafall en lånedator just nu, så det är ju bra. Dock är jag lite ovan. Men jag lär mig! Annars då.. Har inte gjort något speciellt idag. Vägrat att gå ut genom ytterdörren iallafall, inte så fint väder just nu. Hehe. Men har umgåtts med min lillasyster, tvättat lite kläder och kollat på tv. Hade senare tänkt bjuda på lite bilder, dvs om internet vill samarbeta med mig. För just nu går den inte särskilt snabbt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0