saturday saturday saturday




Glad tjej i tisdags... :)


Gick upp för en liten stund sedan och sitter nu med lillasyster i vardagsrummt och chillar. Ska senare klockan två dra till mosken. Nåja. Stack till Ikano-huset igår med mamma. Vi hade först tänkt stan, men eftersom det är jättemånga som tar studenten osv (GRATTIS till alla) så skulle nog det bli lite trångt. Så vi stack till ikano. Letade efter en kavaj till min klänning och sen nya converse. Första timmen hittade vi knappt det ena eller det andra. Men SEN, hittade jag asfina converse i Intersport och en kavaj som var väldigt snygg och billig dessutom eftersom den var på rea. Hur najs. Kostade bara 150 spänn! Cheers. (tack mamma) Bad iallafall mamma köpa conversen till mig i förväg för jag ville inte att hon skulle betala dem, så när jag får min lön om några veckor så ska jag köpa något till henne och pappa för samma pris. Haha, skulle egentligen få skorna som avslutnings-present men jag tänkte att det skulle kännas mer gött att veta att jag köpt dem för mina egna pengar som jag själv tjänat ihop. Bara jag som älskar den känslan.. Sen kollade jag på Fotbolls-em på kvällen. Så sjukt kul! Fem dagar kvar till sommar föresten - kan inte fatta det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Tycker du har en jättebra blogg! :)

2012-06-09 @ 13:03:53
URL: http://annawictorin.blogg.se/
Postat av: camilla

va glad man blir att se dig :D och jättefina skor du köpt (conversen) :)

2012-06-11 @ 13:55:04
URL: http://sexzita.blogg.se/?tmp=2523364

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0