weeks pass in the blink of an eye


foto:jag.

Lyssnar på Ed sheeran just nu och känner att jag håller på att somna när som helst. Är så otroligt trött. Gick upp vid sju imorse, sen gick jag och la mig igen och då fick jag knappt någon sömn eftersom det var så mycket oljud. Min lillasyster och mamma vaknar så himla tidigt på helger. Haha. Iallafall. Stack till mosken förut och var där i fem minuter innan alla stack hem. Vår lärare sa att vi skulle ha ett prov på allt vi lärt oss till nästa fredag och att vi istället skulle öva mycket på det. Sen så närmar ju sig även avslutningen i mosken snart. Är inte säker på när vi skulle ha det, men det är några dagar efter själva skolavslutningen. Cheers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0