trying to be still like a stone


lyssnade på one direction förut samtidigt som jag plugga, gick ovanligt bra och allt blev bara roligare och mer intressantare. Dem tre timmarna gick jättesnabbt!

Jag är så glad glad glad! Livet leker verkligen. Har så fina människor i mitt liv och allt rullar bara på. Loving this. Iallafall. Tvättade mitt hår förut och sedan flätade mamma det. Känns en aning fräscht. Tänkte ta en dusch men jag gör det nog imorgon istället. Har ju ändå sovmorgon. Cheers! Nåja. Sitter här nu och gör inget speciellt. Fotade en kort stund i eftermiddaggs så jag bjuder kanske på lite bilder senare. Tyckte dem blev bra. Annars hade jag tänkt städa köket nu (min tur på söndagar, haha) och sedan sitta här och skriva på min uppsats. SO LONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0