black and gold



självportättsbilder jag tog i torsdags. foto-jag.

Lyckades gå upp vid 10 idag. Har inte gjort så mycket sedans dess. Pluggat på läxan inför mosken som jag ska dra till om ungefär två timmar. Hehe. Annars då. Jag måste plugga så mycket denna långhelg att det inte är sant. Matte, fysik till nationella (död), judendom och så måste jag ha läst ut en krigsroman tills på fredag.. och jag har inte ens börjat. Well done. Haha. Annars är det rätt så awesome att det är relgionsprov nästa vecka på Islam och judendomen tillsamans, och jag behöver inte plugga på Islam. Med tanke på att det är min religon och att jag lärde mig allt för flera år sedan. Cheers! Aja, det är väl bara att kämpa på antar jag. Nu: plugga vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0