Dag 4 - mina mål/drömmingar/önskningar


bilder från weheartit, collage by me.

Jag har i snart tre år vetat hur jag vill att min framtid ska se ut. Jag har drömt om att jobba inom vården väldigt länge. Vill bli läkare, rädda folks liv. Det är det jag vill jobba med. Tror faktiskt ingen förstår hur mycket jag vill detta, hehe. Vissa tror inte jag har det som krävs, men får helt enkelt se. Vill man något så mycket så kommer man lyckas säger vissa. Mitt mål har alltid i livet varit att lyckas. Göra så att mina drömmar kommer i uppfyllelse. Önskingar.. bo i London. Jag kommer troligtvis, (förhoppningsvis) bo där i ett år. Älskar staden. Vill göra så mycket i livet. Köpa ett drömhus till mina föräldrar, dra till Mekka, hitta botemedlet till cancer har varit en dröm väldigt väldigt länge, resa, uppfinna något osv. Finns så mycket. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0