eric thomas



Lyssnade på denna man för några dagar sen på youtube. Skrev sedan till honom på twitter något om skolan, hur jag typ aldrig får mvgn och gissa vad?! Han svarade!! Sedan skrev jag igen och han skrev tillbaks? Blev så himla chockad men även SJUKT glad. Han har inspirerat mig såå mycket, och tusen andra. Wow. Tackar min syrra för att hon tipsade mig om denna man. Helt amazing! Finner inga ord. Absolutely amazing! Ahhh, blev så sjukt glad! Andra gången han skrev till mig skrev han: i am proud of you. You have done your BEST and that's all you can do. Good things happen to people who do their best. Fatta hur glad jag är. Kämpakämpa i skolan hörni!

Kommentarer
Postat av: Timelimits - Foto och mode

sv: Tack vännen :)

2012-03-04 @ 12:07:06
URL: http://timelimits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0