everyone knows im in over my head


början av mars..

Jag har de senaste timmarna lyssnat på lite för mycket av Ed Sheeran och skrivit på min teknik uppsats som jag gör tillsammans med Mariam. Efter några utbrott och några happy moments blev jag precis färdig! Klockan två på natten ungefär. Haha. Det blev bra. Vad har hänt med vädret föresten? Imorse var det jättesoligt men sen började det bli jättekallt och det började sedan blåsa. Where's the sun. Nåja. Borstade precis mina tänder och ska nu använda tandtråd och flux (haha, en vecka kvar tills tandläkaren...) Ska befinna mig i skolan om sex timmar för att göra matte prov och jag drar och lägger mig nu.. Well done. Haha. Night world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0